Tuesday, August 13, 2019

STANDARD 9 - SOCIAL SCIENCE - UNIT 3 - NATIONAL INCOME - PRESENTATION & SHORT NOTES

ഒന്‍പതാം  ക്ലാസ്  സാമൂഹ്യശാസ്ത്രം ii ലെ  " ദേശീയ വരുമാനം" (National Income )എന്ന മൂന്നാം  യൂണിറ്റിലെ  പാഠത്തെ ആസ്പദമാക്കി തയ്യാറാക്കിയ ഷോര്‍ട്ട്  നോട്ട് , പ്രസന്റേഷന്‍ (ഇംഗ്ലീഷ് വേര്‍‍ഷന്‍) എന്നിവ ഷേണി ബ്ലോഗിലൂടെ ഷെയര്‍ ചെയ്യുകയാണ് ബ്ലോഗ് പ്രേക്ഷകര്‍ക്ക് സുപരിചിതനായ ,ഗവണ്‍മെന്റ് ഹയര്‍ സെക്കണ്ടറി സ്കൂള്‍ പുത്തൂരിലെ സാമൂഹ്യശാസ്ത്ര അധ്യാപകന്‍ ശ്രീ പ്രദീപ് സാര്‍. 
ശ്രീ പ്രദീപ് സാറിന് ഷേണി സ്കൂള്‍ ബ്ലോഗ് ടീമിന്റെ നന്ദിയും കടപ്പാടും അറിയിക്കുന്നു. 
STANDARD IX -SOCIAL SCIENCE II -  UNIT 3 - NATIONAL INCOME - PRESENTATION 
STANDARD IX -SOCIAL SCIENCE II -  UNIT 3 - NATIONAL INCOME - SHORT NOTES
 RECENT POSTS BY PRADEEP SIR    
STANDARD 8 - SOCIAL SCIENCE - UNIT 4 - OUR GOVERNMENT - PRESENTATION 
STANDARD 8 - SOCIAL SCIENCE - UNIT 4 - OUR GOVERNMENT -SHORT NOTES
SSLC SOCIAL SCIENCE UNIT 3 - HUMAN RESOURCE DEVELOPMENT IN INDIA - PRESENTATION
SSLC SOCIAL SCIENCE UNIT 3 - HUMAN RESOURCE DEVELOPMENT IN INDIA - SHORT NOTES
STANDARD IX SOCIAL SCIENCE - UNIT 3 - INDIAN CONSTITUTION - RIGHTS AND DUTIES - PRESENTATION
 STANDARD IX SOCIAL SCIENCE - UNIT 3 - INDIAN CONSTITUTION - RIGHTS AND DUTIES - SHORT NOTES 
STANDARD IX SOCIAL SCIENCE  I - UNIT 2 - THE EAST AND THE WEST : ERA OF EXCHANGES  - PRESENTATION
STANDARD IX SOCIAL SCIENCE  I - UNIT 2 - THE EAST AND THE WEST : ERA OF EXCHANGES  - SHORT NOTES
STANDARD VIII - UNIT 3 - IN SEARCH OF EARTH'S SECRETS - PRESENTATION
STANDARD VIII - UNIT 3 - IN SEARCH OF EARTH'S SECRETS - SHORT NOTES

STANDARD IX - SOCIAL SCIENCE II - UNIT 2 - THE SIGNATURE OF  TIME  - PRESENTATION
STANDARD IX - SOCIAL SCIENCE II - UNIT 2 - THE SIGNATURE OF  TIME  - SHORT NOTES
SSLC  SOCIAL SCIENCE II - UNIT 2 - IN SEARCH OF THE SOURCE OF THE WIND - PRESENTATION
SSLC  SOCIAL SCIENCE II - UNIT 2 - IN SEARCH OF THE SOURCE OF THE WIND -STUDY NOTES 
STD 9 - SOCIAL SCIENCE I   UNIT 1: MEDIEVAL WORLD : CENTRES OF POWER - STUDY NOTE(ENG MEDIUM)
STD 9 - SOCIAL SCIENCE II   UNIT 1: SUN: THE ULTIMATE SOURCE 

No comments:

Post a Comment